Brev:
Opvarmning af flaske
23. november 2011
Alder:
7 mdr.
Opvarmning af flaske
Hej Helen.
Lige et hurtigt spørgsmål:
Må jeg komme lunken vand i flasken til mme??
Mikkel er 7 mdr og har i noget tid fået alm vand både i kop og når vi har lavet flaske. Men indtil nu har vi lige varmet det lidt op i mikro ovn. Mikkel vil helst have det lidt varmet op og det er ikke alle steder vi kommer der har en mikro ovn.
Derfor tænkte jeg om vi måtte komme lunken vand i flasken eller er der noget med bakterier??
Med venlig hilsen
Charlotte